Gediz Orman İşletme Müdürlüğü’ne bağlı Yarpuz Orman İşletme Şefliği ekipleri, orman yangınlarının önlenmesine yönelik farkındalık çalışmalarını sahada sürdürüyor.
İlçe genelinde yürütülen bilgilendirme faaliyetleri kapsamında ekipler, vatandaşlara ve sürücülere el broşürleri dağıtarak özellikle yaz aylarında artan yangın riskine karşı uyarılarda bulundu. Çalışmalarda, anız yakılmaması, ormanlık alanlarda ateş yakılmaması ve piknik sonrası ateşlerin tamamen söndürülmesi gerektiği vurgulandı. Yetkililer, küçük bir ihmalin büyük orman kayıplarına yol açabileceğine dikkat çekerek vatandaşlardan daha duyarlı olmalarını istedi. Bu kapsamda yürütülen çalışmaların, Gediz genelinde yangın riskini azaltmaya yönelik önleyici faaliyetler çerçevesinde devam edeceği bildirildi.
ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026
1
Nebi Hatipoğlu’dan Cumhur ittifakı ortağı MHP’ye ziyaret
2
“İlk kıblemiz Mescid-i Aksâ’nın son mahzunluğu olsun”
3
Hüseyin Poyraz: “2025’te İnsanlık Galip Gelsin”
4
Eskişehir İYİ Parti’den AK Parti’ye Geçişler Devam Ediyor
5
AK Parti Adaylarından Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı ve Derneği’ne ziyaret
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.