Bilecik’te, il genelindeki 177 okulda öğrenim gören 38 bin 809 öğrenci, karnelerini alarak yaz tatiline girdi.
Bilecik’te 8 Eylül 2025 tarihinde başlayan 2025-2026 eğitim öğretim yılı bugün sona erdi. İlkokul, ortaokul ve lise kademelerindeki 3 bin 115 öğretmenin okuttuğu 38 bin 809 öğrenci karnelerini alarak yaz tatiline girdi. Bilecik Vali Faik Oktay Sözer merkez Kozabirlik İlkokulu’nda öğrencilere karnelerini dağıttı. Sınıfları ziyaret eden Vali Sözer, öğrencilerin karnelerini takdim ederek, onları tebrik etti. Sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili geçirmeleri temennisinde bulunan Vali Sözer, “2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın sona ermesiyle birlikte ilimiz genelinde 177 okulumuzda, 3 bin 115 öğretmenimiz ve 38 bin 809 öğrencimiz karne sevincini yaşadı. Tüm öğrencilerimizi başarılarından dolayı kutluyor, kıymetli öğretmenlerimize ve velilerimize emekleri için teşekkür ediyor; öğrencilerimize güzel anılarla dolu bir yaz tatili diliyoruz” dedi.
ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026
1
Nebi Hatipoğlu’dan Cumhur ittifakı ortağı MHP’ye ziyaret
2
“İlk kıblemiz Mescid-i Aksâ’nın son mahzunluğu olsun”
3
Hüseyin Poyraz: “2025’te İnsanlık Galip Gelsin”
4
Eskişehir İYİ Parti’den AK Parti’ye Geçişler Devam Ediyor
5
AK Parti Adaylarından Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı ve Derneği’ne ziyaret
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.