Belediye Başkanı Melek Mızrak Subaşı, Haziran ayı meclis toplantısında Bilecik’i sevindirecek haber veirerek, “AVM borcumuzu kapattık, 25 Haziran’da proje ihalesine çıkacağız” dedi.
Bilecik Belediyesi Haziran Ayı Belediye Meclis Toplantısı Belediye Başkanı Melek Mızrak Subaşı başkanlığında Şeyh Edebali Kültür ve Kongre Merkezi’nde yapıldı. Meclis üyelerinin sorusu üzerine konuşan Başkan Subaşı, yıllardır sorun haline gelen alışveriş merkezine ilişkin borcu kapattıklarını belirtti. Söz konusu yer için 25 Haziran tarihinde proje ihalesine çıkacaklarını kaydeden Başkan Subaşı konu hakkında meclis üyelerine şu bilgileri verdi:
‘’Belediye meclisimizde sizlerin de katkılarıyla daha önce ilimize hizmet etmek için kredi çekme yetkisi almıştık. Yıllardır sorun haline gelen alışveriş merkezinin borcunu ödedik. Yanlış hatırlamıyorsam 25 Haziran’da proje ihalesi olacak. Bununla ilgili olarak tabi ki de içeriğini değiştirmemiz lazım. Çünkü yangın yönetmeliğine uymayan bir bina var elimizde. Önce yangın yönetmeliğine uygun hale getirmemiz gerekiyor. Satışı ya da kiralanmasının kolay yapılabileceği bir plana kavuşması için çalışıyoruz. Bunun yapımı için de bir bütçemiz mevcut. Minibüs toplu taşıma hizmeti için de bir bütçemiz mevcut.”
ESKİŞEHİR
28 Haziran 2026ESKİŞEHİR
28 Haziran 2026ESKİŞEHİR
28 Haziran 2026ESKİŞEHİR
28 Haziran 2026ESKİŞEHİR
28 Haziran 2026ESKİŞEHİR
28 Haziran 2026ESKİŞEHİR
28 Haziran 2026
1
Nebi Hatipoğlu’dan Cumhur ittifakı ortağı MHP’ye ziyaret
2
“İlk kıblemiz Mescid-i Aksâ’nın son mahzunluğu olsun”
3
Hüseyin Poyraz: “2025’te İnsanlık Galip Gelsin”
4
Eskişehir İYİ Parti’den AK Parti’ye Geçişler Devam Ediyor
5
AK Parti Adaylarından Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı ve Derneği’ne ziyaret
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.