Bilecik’in Bozüyük ilçesinde oryantiring branşında il genelinde şampiyon olan öğrencilere ödülleri verildi.
Bozüyük Kaymakamı Adem Öztürk tarafından düzenlenen törende, Bilecik genelinde gerçekleştirilen oryantiring müsabakalarında derece elde eden öğrenciler ödüllerine kavuştu. Programa Bozüyük İlçe Milli Eğitim Müdürü Servet Çetinkaya da katılarak öğrencilerin heyecanına ortak oldu. Öğrenciler, elde ettikleri başarıların ardından ödüllerini almanın mutluluğunu yaşadı.
Bozüyük Kaymakamı Adem Öztürk, “Başarı elde eden tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor, spor hayatlarında kendilerine başarılar diliyorum” dedi.
ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026
1
Nebi Hatipoğlu’dan Cumhur ittifakı ortağı MHP’ye ziyaret
2
“İlk kıblemiz Mescid-i Aksâ’nın son mahzunluğu olsun”
3
Hüseyin Poyraz: “2025’te İnsanlık Galip Gelsin”
4
Eskişehir İYİ Parti’den AK Parti’ye Geçişler Devam Ediyor
5
AK Parti Adaylarından Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı ve Derneği’ne ziyaret
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.