Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Prof. Dr. Vedat Işıkhan, Asgari Ücret Tespit Komisyonu toplantısının ardından 2025 yılında geçerli olacak yeni asgari ücret tutarını açıkladı. Bakanlık bünyesindeki Reşat Moralı Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen duyuruya göre, asgari ücrette yüzde 30 oranında artış yapılarak rakam 22 bin 104 lira olarak belirlendi.
Bakan Işıkhan, yeni dönemde devlet tarafından sağlanan asgari ücret desteğinin de 700 liradan 1000 liraya çıkarıldığını belirtti. 2024 yılında 17 bin 2 lira olarak uygulanan asgari ücretin, 1 Ocak 2025 tarihinden itibaren yeni seviyesinde geçerli olacağını ifade etti.
Toplantıda Türkiye İşveren Sendikaları Konfederasyonu (TİSK) Yönetim Kurulu Başkanı Özgür Burak Akkol da hazır bulundu. Bakan Işıkhan, sürecin sosyal diyalog mekanizması çerçevesinde ve tüm paydaşların katılımıyla yürütüldüğünü vurguladı. Türkiye’nin dezenflasyon sürecinde olduğunu belirten Işıkhan, hedeflerinin mali disiplini koruyarak toplumun tüm kesimlerinin alım gücünü artırmak olduğunu kaydetti.
ESKİŞEHİR
11 Kasım 2026ESKİŞEHİR
11 Kasım 2026ESKİŞEHİR
11 Kasım 2026ESKİŞEHİR
11 Kasım 2026ESKİŞEHİR
11 Kasım 2026ESKİŞEHİR
11 Kasım 2026ESKİŞEHİR
11 Kasım 2026