Hisarcık İlçe Müftülüğü, Muharrem ayı dolayısıyla ilçe genelindeki camilerde Cuma namazı sonrasında vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Hisarcık İlçe Müftülüğü tarafından organize edilen program kapsamında, Merkez Çarşı Camii, Yenidoğan Camii ve Sanayi Camii olmak üzere üç farklı camide vatandaşlara aşure dağıtımı gerçekleştirildi. Yoğun katılımla gerçekleşen etkinlikte, Muharrem ayının manevi atmosferi içerisinde birlik, beraberlik ve paylaşma duyguları ön plana çıktı. Vatandaşlar aşure ikramına ilgi gösterirken, cami avlularında sıcak ve samimi görüntüler oluştu.
Etkinlikle ilgili açıklamalarda bulunan İlçe Müftüsü Hüseyin Demirci, aşurenin birlik, beraberlik ve kardeşliğin simgesi olduğunu vurgulayarak Muharrem ayının ülke, millet ve tüm İslam âlemi için sağlık, huzur ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.
ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026ESKİŞEHİR
26 Haziran 2026
1
Nebi Hatipoğlu’dan Cumhur ittifakı ortağı MHP’ye ziyaret
2
“İlk kıblemiz Mescid-i Aksâ’nın son mahzunluğu olsun”
3
Hüseyin Poyraz: “2025’te İnsanlık Galip Gelsin”
4
Eskişehir İYİ Parti’den AK Parti’ye Geçişler Devam Ediyor
5
AK Parti Adaylarından Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı ve Derneği’ne ziyaret
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.