Bilecik’in Bozüyük ilçesinde Abdullah Baba Vakfı tarafından Muharrem ayının bereket ve paylaşma geleneğini yaşatmak amacıyla Aşure Günü’nde vatandaşlara bin kişilik aşure ikramında bulunuldu.
Bozüyük Kasımpaşa Camii’nde ikindi namazını müteakip gerçekleştirilen programda vatandaşlara aşure dağıtıldı. Yoğun ilgi gören etkinlikte birlik, beraberlik, kardeşlik ve paylaşma duygularının önemine vurgu yapıldı. Vakıf yetkilileri, Muharrem ayının ve Aşure Günü’nün İslam tarihinde önemli bir yere sahip olduğunu belirterek, bu mübarek günlerin toplumdaki dayanışma ve kaynaşma ruhunu güçlendirdiğini ifade ettiler.
Program sonunda aşure ikramına katılan vatandaşlar memnuniyetlerini dile getirirken, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür edildi. Bozüyük Abdullah Baba Vakfı, geleneksel hale gelen aşure ikramlarının önümüzdeki yıllarda da devam edeceğini belirtti. Muharrem ayının ve Aşure Günü’nün tüm İslam âlemine hayırlar getirmesi temenni edildi.
ESKİŞEHİR
25 Haziran 2026ESKİŞEHİR
25 Haziran 2026ESKİŞEHİR
25 Haziran 2026ESKİŞEHİR
25 Haziran 2026ESKİŞEHİR
25 Haziran 2026ESKİŞEHİR
25 Haziran 2026ESKİŞEHİR
25 Haziran 2026
1
Nebi Hatipoğlu’dan Cumhur ittifakı ortağı MHP’ye ziyaret
2
“İlk kıblemiz Mescid-i Aksâ’nın son mahzunluğu olsun”
3
Hüseyin Poyraz: “2025’te İnsanlık Galip Gelsin”
4
Eskişehir İYİ Parti’den AK Parti’ye Geçişler Devam Ediyor
5
AK Parti Adaylarından Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı ve Derneği’ne ziyaret
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.