Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde, köylerin altyapı, yol, içme suyu ve diğer öncelikli ihtiyaçlarının ele alındığı Köylere Hizmet Götürme Birliği encümen toplantısı gerçekleştirildi.
Kaymakam Erkan Atam başkanlığında düzenlenen toplantıda, köylerde devam eden çalışmalar değerlendirilirken planlanan yatırımlar hakkında da görüş alışverişinde bulunuldu. Vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik projeler masaya yatırılarak gerekli kararlar alındı.
Kaymakam Atam, toplantıda alınan kararların ilçe ve köyler için hayırlı olmasını temenni etti.
ESKİŞEHİR
24 Haziran 2026ESKİŞEHİR
24 Haziran 2026ESKİŞEHİR
24 Haziran 2026ESKİŞEHİR
24 Haziran 2026ESKİŞEHİR
24 Haziran 2026ESKİŞEHİR
24 Haziran 2026ESKİŞEHİR
24 Haziran 2026
1
Nebi Hatipoğlu’dan Cumhur ittifakı ortağı MHP’ye ziyaret
2
“İlk kıblemiz Mescid-i Aksâ’nın son mahzunluğu olsun”
3
Hüseyin Poyraz: “2025’te İnsanlık Galip Gelsin”
4
Eskişehir İYİ Parti’den AK Parti’ye Geçişler Devam Ediyor
5
AK Parti Adaylarından Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı ve Derneği’ne ziyaret