Bilecik 2. Amatör Lig’de sezon sona ererken, B Grubu’ndaki Gölpazarıspor 1. Amatör Lig’e yükselmeyi son haftada kaybetti.
Bilecik 2. Amatör Lig’de A ve B Grupları’nda ligin son haftası olan 6’ncı hafta geride kalırken, gruplarında ilk 2 sırada yer alan takımlar Bilecik 1. Amatör Lige yükseldiler. A Grubu’nun son haftasında şampiyonluğu geçen hafta garantileyen Kandillispor kendi evinde Güneşspor’u 10-1’lik skorla yendi. Ligi ikinci bitirerek, Bilecik 1. Amatör Lig’e yükselen diğer bir takım olan Kurtköyspor’da kendi evinde Bozüyük Gücüspor’u 3-0 yendi. Kandillispor 6 maçta 5 galibiyet 1 mağlubiyetle 16 puanla ligi bitirirken, Kurtköyspor 12, Güneşspor 3 ve Bozüyük Gücüspor 1 puanla ligi tamamladı.
Gölpazarıspor şampiyonluğu son haftada kaybetti
B Grubu’nda ligin son haftası 7 puanla ikinci sırada giren Gölpazarıspor kendi evinde ligin şampiyonu 1299 Bilecikspor Kulübü’ne kendi evinde 3-2 kaybederek, Bilecik 1. Amatör Lige yükse şansını kaybetti. Haftaya 6 puanla üçüncü sırada yer alan Vezirhanspor kendi evinde Bayırköyspor’u 4-0 yenerek, 9 puana yükseldi. Bu sonuçlardan sonra 13 puanlı 1299 Bilecikspor Kulübü ve 9 puanlı Vezirhanspor Bilecik 1. Amatör Lige yükselen takımlar oldu.
ESKİŞEHİR
24 Haziran 2026ESKİŞEHİR
24 Haziran 2026ESKİŞEHİR
24 Haziran 2026ESKİŞEHİR
24 Haziran 2026ESKİŞEHİR
24 Haziran 2026ESKİŞEHİR
24 Haziran 2026ESKİŞEHİR
24 Haziran 2026
1
Nebi Hatipoğlu’dan Cumhur ittifakı ortağı MHP’ye ziyaret
2
“İlk kıblemiz Mescid-i Aksâ’nın son mahzunluğu olsun”
3
Hüseyin Poyraz: “2025’te İnsanlık Galip Gelsin”
4
Eskişehir İYİ Parti’den AK Parti’ye Geçişler Devam Ediyor
5
AK Parti Adaylarından Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı ve Derneği’ne ziyaret