Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer, ‘62. Kütüphane Haftası’ kapsamında ‘Yılın Okuru’ ödüllerini sahiplerine takdim etti.
30 Mart-05 Nisan 2026 tarihleri arasında ‘İyileştiren Kütüphane’ temasıyla kutlanan 62. Kütüphane Haftası kapsamında Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer, son bir yıl içerisinde en çok kitap okuyan okuyuculara farklı kategorilerde ‘Yılın Okuru’ ödüllerini sahiplerine verdi. Kütüphane Haftası dolayısıyla Vali Sözer, Bilecik İl Kültür ve Turizm Müdürü Kürşat Bozkurt ve müdürlük personelini makamında kabul etti. Kabulde, il genelinde yürütülen kütüphane hizmetleri, okuma alışkanlığının yaygınlaştırılmasına yönelik çalışmalar ile kütüphanelerin sunduğu imkânların daha etkin kullanımı ele alındı.
Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer, “Kitap okuma alışkanlığı bireysel gelişimin yanı sıra toplumsal bilinç ve kültürel birikimin artmasında önemli bir rol oynamaktadır. Kütüphanelerimiz her yaştan vatandaşımız için birer bilgi ve öğrenme merkezidir. Okuyan ve kendini geliştiren bireylerle daha güçlü bir toplum inşa edileceğine inanıyoruz” dedi.
ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026
1
Nebi Hatipoğlu’dan Cumhur ittifakı ortağı MHP’ye ziyaret
2
“İlk kıblemiz Mescid-i Aksâ’nın son mahzunluğu olsun”
3
Hüseyin Poyraz: “2025’te İnsanlık Galip Gelsin”
4
Eskişehir İYİ Parti’den AK Parti’ye Geçişler Devam Ediyor
5
AK Parti Adaylarından Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı ve Derneği’ne ziyaret