Bilecik Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Nejat İlhan, açılması planlanan Şiddet Önleme ve İzleme Merkezi (ŞÖNİM) binasında incelemelerde bulundu.
İl Müdürü Nejat İlhan, İl Müdür Yardımcısı Rahim Duman, ŞÖNİM Müdürü Eşref Arbaç ve Sosyal Hizmetler Müdürü (SHM) Mehmet Tanas ile birlikte Bilecik’te açılması planlanan ŞÖNİM binasında yürütülen çalışmaları yerinde inceledi. İncelemelerde, il genelinde daha etkin ve nitelikli hizmet sunulabilmesi amacıyla sürdürülen çalışmalar ele alınırken, kadınlara yönelik hizmetlerin daha güçlü ve erişilebilir şekilde sunulmasına yönelik hazırlık süreçleri değerlendirildi.
Bilecik Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Nejat İlhan, “Kadınlara yönelik hizmetlerin daha güçlü ve etkin şekilde sunulabilmesi için çalışmalarımızı titizlikle sürdürüyoruz. Amacımız, ihtiyaç duyan her bireye hızlı ve kaliteli hizmet ulaştırmaktır” dedi.
ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026ESKİŞEHİR
22 Haziran 2026
1
Nebi Hatipoğlu’dan Cumhur ittifakı ortağı MHP’ye ziyaret
2
“İlk kıblemiz Mescid-i Aksâ’nın son mahzunluğu olsun”
3
Hüseyin Poyraz: “2025’te İnsanlık Galip Gelsin”
4
Eskişehir İYİ Parti’den AK Parti’ye Geçişler Devam Ediyor
5
AK Parti Adaylarından Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı ve Derneği’ne ziyaret